Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiukset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiukset. Näytä kaikki tekstit

torstai 24. lokakuuta 2013

Blogihiljaisuus ja kynsilakanpoistoaine

Olen ollut aika hiljaa blogini kanssa ja en ole kuukauteen jaksanut lukea muittenkaan blogeja. But I am back! Järkyttävä määrä koneella kuvia, mitkä pitäisi nyt teidän kanssanne jakaa joten eikun hommiin!

Moni on varmasti nähnyt tällaisen purnukan Gina Tricotilla. Ostin tällaisen testiin ja ajattelin nyt kertoa mielipiteeni. Hinta taisi olla vähän päälle kuusi euroa jos oikein muistan. Purkki on ihan kivannäköinen ja ei kovin kallis jos vertaa muihinkin samanlaisiin tuotteisiin.
Alla näkyy tulos yhden pyöräytyksen jälkeen. Eli hiekkalakat irtosi tosi hyvin ja toisella pyöräytyksellä sormet oli puhtaat! Ainot huono puoli on, että sisällä oleva sieni alkaa hajoilemaan nopeasti. Kannattaa siis tehdä jonkun paperin päällä puhdistus, että sienisilpun saa siivottua helposti. Pitäisi testata myös Maybellinen tuote ja kokeilla tehdä tuommoinen itse ja vertailla sitten tuloksia. 
 Sitten tällainen hutiostos glitteristä! Tämä hiusliitu maksoi n. 8 euroa ja oli todella kätevän näköisessä purnukassa. No päätin sitten testata tuotetta ja sitä on ihan sikavähän tuossa purnukassa! Oli kyllä äärimmäisen pettynyt olo tähän tavaraan hintaansa nähden eli en suosittele kyllä kenellekkään. Parempi hintalaatusuhde kun ostaa kaupasta niitä ihan tavallisia väriliituja ja tekee niillä raitoja.

tiistai 21. toukokuuta 2013

Hiushaaste day 2 ja päivän kynnet!

Eli tukkahaasteen kakkospäivä oli tänään! Tein siis kaksi lettiä korvan takaa ja vedin ne pääni yli hiuspannaksi. Ihan hauska lookki ja eka kerta kun tätä kokeilin. Huomenna ajattelin väsätä jonkun nutturan!

Ja tiedän, kuva on muokattu kehnosti! Mutta näin illasta järjenjuoksu on aika kortilla ja yritin saada tämän tukkakollaasin valmiiksi  ennenkuin kello kääntyy huomiselle päivälle!


 Tällaiset vihreät kynnet tänään. Kynsilakan väri ei oikein pääse oikeuksiinsa tässä kuvassa. Minä pöljä lisäsin vielä tähän tarrat, jotka pilasi kynnet. Joten piti äsken tehdä jo uudet kynnet, mutta niistä kuvaa huomenna!



torstai 21. maaliskuuta 2013

Curls




Halusin tehdä kiharoita tänään ihan huvin vuoksi. Päätin tehdä ne suoristusraudallani. Käytin kihartamiseen siis babyliss pro ultra curl nano titaniumia. Laitoin alle tietenkin ensin suojasuihkeen ja aloin sitten kihartelemaan. Aina kun kiharsin yhden suikaleen, pyörittelin sen sormen ympärille ja laitoin pinnillä kiinni. Kun koko pää oli kiharrettu, laitoin päälle vähän hiuslakkaa ja annoin tukan olla vähän aikaa. Sitten irrotin pinnit ja ravistelin tukan selväksi, harjasin kevyesti ja lisäsin hiuslakkaa! Aika simppeliä, alle tunti siinä meni. 

Olin ihan ihmeissäni, kun katsoin näitä kuvia. Olen aina ajatellut, että minulla on lyhyt tukka mutta nehän ovat pitkät!



sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Hiusten värjäys liidulla

Innostuin väliaikaisesta hiusväristä lukiessani pinni lehteä. Aloin sitten illalla googlettamaan näitä hiusvärejä ja löysin tällaisia hiusliituja erinäisiltä sivuilta. Olin jo tilaamassa, kunnes aloin miettiä liitujen koostumusta. Nehän näyttävät aivan väriliiduilta! Siispä menin youtubeen katselemaan viedoita ja sieltä löytyi paljon ohjeita!
esim:


Elikkä nuo netissä myytävät hiusliidutkin ovat varmasti vain tavallisia liituja.
Kokeilin tukkaan omia väriliittujani. Kastelin ensin hiusten kohdat joihin väriä laitoin. Laitoin punaisen, keltaisen ja sinisen violetin raidan.Niiden alle laitoin ensin valkoista liitua. Värjäysprosessi oli sotkuinen ja värit näkyivät heikosti punaisessa tukassani.
Tämän jälkeen kampasin raidat, odotin että ne kuivuivat ja sen jälkeen suoristin ne suoristusraudalla ja laitoin hiuslakkaa.

Tällä hetkellä minulla ei ole kameraa käytössä mutta kuvaan raidat huomenna. Katsotaan sitten miten ne on pysyneet ja onko väriä valunut joka paikkaan.
Huom. Muista puhdistaa suoristusrauta, ettei ens kerralla jostain tartu väriä tukkaan :D

Palataan asiaan huomenna! Ja silloin myös juttua Yashiro martin ostoksista!